Riaz Ahmadi
Kan du kort presentera dig själv och din roll i laget?
Jag själv var ju spelare när jag kom till Kronoparken för 3 år sedan, och då hamnade vi på kvalplats där vi tyvärr missade chansen för uppflyttning.
Året efter det tog jag över som spelande tränare och jobbade hårt redan under vintern med en hårt arbetande grupp, där vi jobbade med allt från disciplin och förhållningssätt inom laget, utöver hårda träningar.
Jag märkte redan under försäsongen att vi har något bra på gång och det gav oss resultat.
Vi förlorade ingen match på hemmaplan och lyckades vinna serien.
Hur vill du att ditt lag ska spela fotboll?
Jag vill ha ett spelande lag, jag vet att vi har individuella och skickliga spelsre på många positioner som kan slå sin gubbe på planen.
Om vi kan kombinera det med att vara ett spelande lag blir det roligt!
Vad är er största styrka som lag just nu?
Skulle säga sammanhållningen och tron på varandra och föreningen.
Vad försöker ni utveckla mest under säsongen?
Vi försöker utveckla det saker vi märkte vi behövde jobba på i div 5, att våga spela ut lag när vi leder och låta dem jobba i sidled medans vi vilar med boll
Hur förbereder du laget inför match?
Förbereder med lite motivation under veckan på träningarna, och hungern till att verkligen se denna match som den sista de gör!
Sedan är det ett A lag så det är allas ansvar att se till att vara förberedda på de bästa möjliga sätt
Vad betyder lokalfotbollen för dig?
Allt